Khamis, 11 Julai 2013

SAYA MAHU SIZE S !!

Assalamualaikum semua. apa khabar anda hari ini? heeee..


kali ni My Mini Farmacy's nak kongsikan ngan u oll pasal set kuruss shaklee! wahhhh!! teruja kan? semua orang nak badan cantik kan? ye lahh...fizikal memberikan keyakinan yang tinggi tau untuk kita. sebab tu lah rame yang berusaha macam2 nak kurus kan? huuuuu..


secara asasnya, 3 KONSEP yang utama yang harus diambil kira dalam proses selim melim ni adalah BAKAR, BUANG & BINA. haa?? apa tu?apa tu? j0m saya simplify kan untuk anda ;)

memula kita tengok gambar lu.. taraaaaa ;)))




1. BAKAR (LECITIN & OMEGA GUARD)
untuk proses membakar lemak2 yang tidak diperlukan itu, dicadangkan mengambilOmegaGuard atau Lecithin atau kedua-duanya sekali..Lecithin membantu mengelmulsikan lemak dan Omega Guard membantu mengawal selera makan dengan mengimbangi paras gula dalam badan. Kedua-duanya bertindak dalam memecahkan dan membakar lemak dan kolesterol yang berlebihan dalam badan.

2. BUANG (ALFAFA & HERB-LAX)
proses ini dinamakan detox. Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap nutrien. Cadangan yang sesuai untuk proses detox adalah Alfalfa Complex atau Herb Lax.

3. MEMBINA OTOT DENGAN PROTEIN (ESP/CINCH MIX SHAKE)
Kenapa perlu mengambil protein? 
>>Kerana apabila lemak diuraikan daripada badan, otot diperlukan untuk menggantikan ruangan yang kosong itu bagi mengelakkan kulit kelihatan tidak bermaya, lembik dan kusam. 
>>Bagi anda yang sedang dalam proses mengawal berat badan,pastikan protein terkandung dalam setiap makanan anda. 
>>Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Untuk protein terbaik, anda boleh memilih samada Cinch Shake/ESP




mesti kita tak nak jadi cmni kan? huuuuu..mintak jauh la kan???





tak pun cmni? 0hhhh n0000! 


s0, tunggu apa lagii?? pm saya lelaju ya ;)

dan nantikan testimoni-testimoni menarik dari My Mini Farmacy's untuk anda! STAY TUNED !! ;))

Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui : 

Email : white_nero97@yahoo.com 
SMS/ WhatsApp : 013-4364407 
Facebook:  https://www.facebook.com/mahpuzah.mohamed


Bagaimana dengan anda? Nak cuba Shaklee? Anda boleh hubungi saya untuk dapatkan special price, konsultasi percuma, after sales service secara berterusan, dapat join group tertutup kami untuk perkongsian tentang masalah kesihatan dan maklumat berkenaan produk Shaklee...dan yang pastinya...anda boleh mendapatkan vitamin Shaklee dengan budget yang anda ada! Saya akan recommend kan vitamin yang sesuai dengan budget anda dan terangkan kenapa anda perlukan vitamin2 tersebut... 

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan