Isnin, 15 Julai 2013

testim0ni HOTTTT!! Alfalfa dan ESP :)

Salam sejahtera buat semua pengunjung My Mini Farmacy's...saya doakan semua pembaca blog saya sentiasa dalam keadaan happy, ceria dan bahagia hendaknya...hari ni saya sangat2 happy..alhamdulillah...

 Hari ni saya nak kongsikan testimoni2 berkenaan alfalfa...jom kita tengok...apa kata pengguna2 alfalfa ni...ni saya amik dari teman seshaklee saya jugak masa blogwalking pagi ni...tq mommy iskandar dengan testimoni2 ni.. Ni kes yang ada masalah keputihan...dan juga testi tentang miss 'v' makin ketat walau selepas bersalin...



yang ada lagi testi tentang keputihan yang semakin menghilang setelah mencuba alfalfa..

Ni pulak cerita gembira bila dia amik ESP bersama alfalfa...niat untuk penyusuan..tapi dapat BONUS badan yang makin bertenaga pulak dah:)

Bagaimana dengan anda? Nak cuba Shaklee? 

** credit t0 my great master kak ira atas perkongsian hebat ini ;) http://zahirahhafizan.blogspot.com

Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui : 


Email : white_nero97@yahoo.com
SMS/ WhatsApp : 013-4364407
Facebook : Mahpuzah Mohamed

Bagaimana dengan anda? Nak cuba Shaklee? Anda boleh hubungi saya untuk dapatkan special price, konsultasi percuma, after sales service secara berterusan, dapat join group tertutup kami untuk perkongsian tentang masalah kesihatan dan maklumat berkenaan produk Shaklee...dan yang pastinya...anda boleh mendapatkan vitamin Shaklee dengan budget yang anda ada! Saya akan recommend kan vitamin yang sesuai dengan budget anda dan terangkan kenapa anda perlukan vitamin2 tersebut... 

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Tiada ulasan:

Catat Ulasan