Selasa, 16 Julai 2013

TIADA LAGI RAMBUT GUGUR DENGAN ESP+ZINC COMPLEX !!

rambut sering GUGUR?
dah guna pelbagai SYAMPUU tapi masih tak menjadi?
tension sebab kepala hampir BOTAK?
ramai kawan tegur rambut MAKIN JARANG??
mahu rambut yang sentiasa SIHAT dan LEBAT???

haaaa..b0leh guna set rambut shaklee..sangat berguna dan memberikan KEPUASAN kepada anda! saya kongsikan testim0ni 0riginal yang dihasilkan 0leh suami saya sendiri. itu pun sebab saya terbaca bila ada kawannya pm saya tentang set kesuburan shaklee.

suami saya ni mmg bermasalah tentang rambut smpai nak shampoo rambut pn takut. pernah guna set hair pro yang dijual difarmasi dan mmg berniat nak g yun nam hair care. tapi itu semua DULUUUUU. sekarang hanya dengan SET SHAKLEE saja maaaa ;)

" Untuk rambut aq ambil..alhamdulillah kurng rambut gugur..n bleh nmpk mkin lebat..pastu yg cinch aku ambil utk kurus. seriesly minum tu perut ase penuh..aq fokus pda nk melangsingkan pewut je skrg..keh3..baru sebulan try..nmpk ada jalan...hahahaha"

tu suami saya punyaa.. ni plak salah sorang pengguna yang gunakan zinc complex n ESP juga!


siap tanya lagi tu untuk cerahkan kulit! hebat kan??? heeee..

APAKAH KEBAIKAN SET RAMBUT GUGUR INI??

  1. menguatkan rambut
  2. mengurangkan rambut gugur
  3. memberikan tenaga berpanjangan
  4. memberikan kulit yang halus dan gebu
  5. memberikan kulit cantik, menghilangkan parut, mencegah jerawat
  6. membantu menghilangkan bintik putih di kuku
  7. memperbaiki deria bau dan rasa
  8. memberikan rasa kenyang, dapat menurunkan BERAT BADAN
  9. melindungi kesihatan prostat bagi lelaki.
  10. membantu penyembuhan luka lebih cepat
  11. membantu memekatkan susu badan sekiranya diambil oleh ibu bf.
  12. sesuai untuk lelali dan wanita.
haa...puas hati kan?? TAPIII apa GERANGANNYA kan???
taraaa...

hanya dengan ESP dan ZINC COMPLEX sahaja in shaa Allah masalah keguguran rambut anda mampu untuk diatasi. heeeee ^__<

if anda ada bajet lebih..leh tambah set penjagaan rambut gugur shaklee ni atau lebih dikenali sebagai Pro Sante..wangiii sangat..sangat selamat digunakan dan ia semestinya semulajadi :)


haaaa..menarik menarik bukan??? j0m pm saya cecepat :)

ni saya sertakan buktinya skali tentang kesan pengambilan set ni kepada anda :)



Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui : 



Email : white_nero97@yahoo.com
SMS/ WhatsApp : 013-4364407

Bagaimana dengan anda? Nak cuba Shaklee? Anda boleh hubungi saya untuk dapatkan special price, konsultasi percuma, after sales service secara berterusan, dapat join group tertutup kami untuk perkongsian tentang masalah kesihatan dan maklumat berkenaan produk Shaklee...dan yang pastinya...anda boleh mendapatkan vitamin Shaklee dengan budget yang anda ada! Saya akan recommend kan vitamin yang sesuai dengan budget anda dan terangkan kenapa anda perlukan vitamin2 tersebut... 

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Tiada ulasan:

Catat Ulasan