Rabu, 10 Julai 2013

SET KESIHATAN WANITA :)


Anda wanita? Ibu? Isteri? Pekerja di pejabat? Suri di rumah? Walau apapun anda… Anda TETAP ISTIMEWA..

Kita ada tanggungjawab yang besar untuk diri sendiri, untuk suami, untuk anak-anak, untuk ibu bapa, untuk pejabat, komuniti, negara, agama dan bangsa.. Jadi, penting untuk kita sentiasa SIHAT, AKTIF, dan sentiasa CERGAS!!

Jom lihat apa yang anda perlukan bagi memenuhi tahap kesihatan anda seharian.

GLA COMPLEX
GLA complex sangat bermanfaat bagi seorang wanita, Ia berfungsi untuk menstabilkan hormon-hormon kewanitaan anda dan memberikan rasa keselesaan bagi anda menempuhi hari2 sebagai seorg isteri dan ibu.membantu mengekalkan kecantikan anda dan melambatkan proses penuaan.

OSTEMATRIX
OsteMatrix mengandungi Kalsium yang tinggi bagi keperluan tulang, gigi dan rambut wanita. Wanita yang kurang atau tidak suka pada susu, boleh menggantikannya dengan ostematrix. Wanita yang telah berumahtangga dan memiliki cahaya mata memerlukan tulang yang kuat, padat dan juga perlu sentiasa memelihara kesihatan yang baik. Insyaallah dengan OsteMatrix ia mampu memenuhi keperluan kalsium harian anda.

OMEGA GUARD
Omega guard adalah ‘ibu’ kepada kesihatan, ia bertindak mengawal keseluruhan sistem tubuh badan. Mengawal tekanan darah, parah gula,kesihatan jantung,perkembangan otak dan juga kesihatan mata anda. Omega 3 tidak boleh dihasilkan oleh tubuh badan manusia, ia hanya di dapati pada ikan laut dalam dan juga minyak kanola. namun sekaran Omega Guard dapat memberikan anda keperluan itu. Setiap peringkat usia memerlukannya.

s0, Buat suami diluar sana, jom hadiahkan isteri anda!!
Buat anak-anak, jom hadiah ibu anda!!
ngan nak puasa ni, mesti kita mahu sediakan diri yang sihat dan kuat untuk ibadah kan?

j0m semua kita cuba. berbaloi bal0iii 

credit to : hanis healthy life via vitamin kita 


♥Pm/sms now to place ur order, 013-4364407♥

atau pm saja saya di 
https://www.facebook.com/mahpuzah.mohamed

Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui : 

Email : white_nero97@yahoo.com 
SMS/ WhatsApp : 013-4364407 
Facebook:  https://www.facebook.com/mahpuzah.mohamed


Bagaimana dengan anda? Nak cuba Shaklee? Anda boleh hubungi saya untuk dapatkan special price, konsultasi percuma, after sales service secara berterusan, dapat join group tertutup kami untuk perkongsian tentang masalah kesihatan dan maklumat berkenaan produk Shaklee...dan yang pastinya...anda boleh mendapatkan vitamin Shaklee dengan budget yang anda ada! Saya akan recommend kan vitamin yang sesuai dengan budget anda dan terangkan kenapa anda perlukan vitamin2 tersebut... 

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Tiada ulasan:

Catat Ulasan