Khamis, 11 Julai 2013

SET KESUBURAN WANITA SHAKLEE!

sukar dapat anak?
peri0d tak stabil?
sering keguguran?
dah berusaha tapi masih belum lekat?
sunyi tanpa tangisan anak??

usah gundah. usah risau. usah khuatir. SHAKLEE ada untuk membantu anda dan in shaa Allah boleh menyelesaikan masalah anda. j0m kita turun bawah tengok. heeee..senyummmmm :)



“Sebelum in saya mengalami masalah endometrosis dan period tidak teratur. Saya juga pernah mengandung luar rahim dan tiub sebelah terpaksa dibuang. Pelbagai usaha telah saya lakukan termasuklah IUI sebanyak 2 kali namun gagal. “Alhamdulillah, saya telah di sahkan hamil 4 minggu setelah mengambil set kesuburan SHAKLEE,” – Aisyah, Kedah

APAKAH YANG TERDAPAT DI DALAM SET KESUBURAN SHAKLEE DAN KELEBIHANNYA?

 VITAMIN C
 Membantu pembinaan dan pemulihan tisu rahim


 VITALEA
 Membekalkan kesemua nutrien yang diperlukan oleh tubuh


 VITAMIN B COMPLEX
 Mengelakkan anemia yang boleh menyebabkan masalah kesuburan Mengurangkan risiko kecacatan janin dan kecacatan tiub neural.
 Menstabilkan hormone sekaligus mengatasi masalah haid tidak teratur.


 ALFALFA COMPLEX
 Membantu atasi masalah ‘kekeringan’ ketika bersama
 Mengurangkan keputihan, masalah haid yang tidak teratur atau senggugut/ sakit pinggang yang melampau tatkala di datangi haid  Membantu dalam merapatkan hubungan suami isteri (bertindak seperti Kacip Fatimah).
 Ada juga sesetengah sumber yang mengaitkan Alfalfa bantu di dalam masalah PCOS.(polycycstic ovarian syndrome)

 GLA COMPLEX
 Membantu atasi masalah haid tidak teratur.
 Bantu wanita hasilkan cecair serviks yang subur & berkualiti, yang juga dikenali sebagai "Mukus serviks putih telur sangat2 membantu sperma berenang terus ke telur (ovum). Tambahan, cecair serviks yang sangat subur ini juga akan bantu sperma hidup lebih lama iaitu sehingga 5 hari di dalam Tiub Fallopio, yang mana akan membantu proses persenyawaan walaupun anda tid ak melakukan hubungan seksual semasa si isteri sedang subur (waktu ovulasi).

in shaa Allah membantu anda. berminat? hubungi saya sekarang! 


anda juga b0leh cek waktu subur anda ya. mana tau tips ni b0leh membantu anda seterusnya memberikan keyakinan pada anda. ya tak?

dan anda juga b0leh meminta suami untuk mengambil set kesihatan lelaki bagi memberikan kesan yang lebih optimum. berbaloi bal0i yaa ;)


Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui : 

Email : white_nero97@yahoo.com 
SMS/ WhatsApp : 013-4364407 
Facebook:  https://www.facebook.com/mahpuzah.mohamed


Bagaimana dengan anda? Nak cuba Shaklee? Anda boleh hubungi saya untuk dapatkan special price, konsultasi percuma, after sales service secara berterusan, dapat join group tertutup kami untuk perkongsian tentang masalah kesihatan dan maklumat berkenaan produk Shaklee...dan yang pastinya...anda boleh mendapatkan vitamin Shaklee dengan budget yang anda ada! Saya akan recommend kan vitamin yang sesuai dengan budget anda dan terangkan kenapa anda perlukan vitamin2 tersebut... 

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan